Goliath

Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av Cajsa - 23 augusti 2010 16:48

Ledsen att jag inte skrivit på ett tag men jag har precis fått tbx internet och jag har haft fullt upp!!

Fotbollskolan tog slut i torsdags och eftersom detta var sista året vi fick vara med så skulle vi spela mot ledarna och det var -95or och -94or.... Vi spelade i en uppblåsbar sak som är jätte liten. xD

Vi förlorade ganska stort... Nu MÅSTE ni bli förvånade!! x'D

På kvällen sov jag hos Julia och vi hittade sjukt mkt kul på youtube!!! =D Men jag orkar inte lägga upp några länkar här nu men ni får någon annan dag. =)

Vi var nere i Moheda på Moheda dagarna men det hände inte så mkt.... =(

På lördagen var jag nere med Jenny och kollade lite innan det var dags att gå hem och packa till matchen.

Vi hade hemma match mot Alvesta (som utklassade oss sistO_o). Vi vann med 2-0 så vi var glada. =) Jag var nere med Emma, Julia och Natalie på eftermiddagen och sedan var jag tvungen att gå hem för vi hade tema träning i söndags.

Det gick bra och det var kul och lärorikt.

Idag var det första dagen i skolan och jag klarade mig igenom den....

Nu ska jag till stallet. =)


ByeBye!! <3333

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Tretorn ridstövliar. Hiss elr Diss?
 Självklart HISS!!! =D ÄLSKAR DOM!!
 Hiss.
 Mellan
 Diss.
 HATAR DOM!! DISS!!!!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards