Goliath

Alla inlägg den 12 augusti 2010

Av Cajsa - 12 augusti 2010 21:32

Till kvällsmat fick vi något grillat kött och potatisgratäng. Mums vad gott det var! Efter det var det dags att ge Victor och Elias deras överaskningar. Eftersom vi inte träffar de så ofta brukar de få någon present. Denna gången var det lego från BR-affären på A6. =)

De blev nöjda verkade det som. Fredrik och Tina fick en bok som är sjukt bra bok som jag kan rekomendera, en rolig och lättläst  bok för alla, Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann. Så himmla bra är den asså!!


Viktor och jag spelade Monster Buss nyss. Jag vann fyra av fyra! =) Men han är liksom 6 år så det är inte så konstigt O_o

De vuxna sitter och spelar dansbandsmusik och kollar på något. Imorgon ska vi till Kolmården och åka safarin som vi inte gjorde sisst eftersom vi inte han då... Men nu ska Adam få se girafferna xD

Han tjatade om att se dom förra året och då hade dom inga inne i parken och vi hann inte åka safarin...


Love you! <3 ByeBye! 

Av Cajsa - 12 augusti 2010 18:35

Idag så skulle vi till ett par kompisar i Nyköping, så

då var det bara att stiga upp kockan åtta på morgonen och packa allt som skulle med. Vaknade vi fem i halv sju på morgonen och kunde inte sommnaom på en halv timme så jag var as trött när jag skulle packa O_o

Nu sitter vi här, de vuxna pratar, mini och de anndra leker och jag sitter här och skriver. xD

Det tar ungefär 3 timmar eller mer att köra upp hit. På vägen stannade vi på A6 och shopade lite rea saker. Pappa köpte en ny bok, uppföljaren till "Svärdet och spiran". Bara typ 1204 sidor!! O_o

Jag köpte ett par leggings trekvarts byxor, fyra par sturmupor och ett par gymmpadojjor att ha i stallet. Skorna kostade 62 kr!!!! Snacka om billigt!! =D

Snart är det dags att äta så jag kanske skriver mer sedan. =)

ByeBye! =)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Tretorn ridstövliar. Hiss elr Diss?
 Självklart HISS!!! =D ÄLSKAR DOM!!
 Hiss.
 Mellan
 Diss.
 HATAR DOM!! DISS!!!!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards