Goliath

Alla inlägg den 13 augusti 2010

Av Cajsa - 13 augusti 2010 18:04

Vi hade nyss en retur match i boulen. Det var tjejrna mot killarna. Vi förlorade med 7-13. =( Det var iallafall ingen  utklassning tycker vi men vad tycker ni ?

Vi ska på något smyckes-party sedan. Vi åkte cabbe till Nyköpingsbron och handlade godis för typ 200 kr!! O_o

Skriver om partyt sedan. =)


ByeBye!! <333

Av Cajsa - 13 augusti 2010 14:57

Så, nu är det färdigt. Lagen var jag, mamma och pappa mot Tina och Fredrik.

När jag skulle kasta så gick det damp O_o Men på prov kasten kom jag cp nära. Men mamma och pappa är ganska duktiga så vi vann iallafall med 13-7 tror jag det blev. Ska snart lägga upp lite kort från safrin. =)

Imorgon måste jag gå upp vid sju typ för vi ska åka till Vimmerby och gå på Astrid Linndgrensväld så vi måste åka vid åtta typ.. Jag kommer lungt att sova i bilen! O_o

Nu är dt fika-time! xD

ByeBye! =D

Av Cajsa - 13 augusti 2010 14:09

Vi kom nyss tillbaka från safari turen och det var gymt varmt!!O_o Vi såg  alla djuren som var där, alltså alla man kunde se. Om man hade velat och zebrorna hade varit tama hade man kunnat klappa en. Den gick så nära bilen och en av älgarna ställde sig mitt på vägen och glodde!!O_o

Det var en liten älgkalv som stog och ropade på sin mamma och det lät som en katt!!! En av "getterna" hoppade upp på taket till huset... Hahaha! xD

Nu ska vi spela boul.

ByeBye!! <333

Av Cajsa - 13 augusti 2010 09:37

Idag blir det safari på Kolmården. Adam blev super glad när han fick veta att vi skulle se girafferna och lejonen. =)

Jag lägger kanske upp lite bilder sedan och kanske, kanske blir det lite filmat oxå! =D

Nuska vi snart åka så jag kan inte skriva mer.

ByeBye!! <33  

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Tretorn ridstövliar. Hiss elr Diss?
 Självklart HISS!!! =D ÄLSKAR DOM!!
 Hiss.
 Mellan
 Diss.
 HATAR DOM!! DISS!!!!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards