Goliath

Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av Cajsa - 15 augusti 2010 20:26

Mamma och jag var nere hos KittyMojjan innan. Hon var vääälditg kelig och lång i mitt knä och knorrade. ='D Det är såå inte hon!! Hon brukar va en liten diva.

Mamma var ute och kollade lite och sedan åkte vi hemigen. Kitty bli helt galen när mormor och morfar kommer hem ikväll! =) De skulle komma tidigast vid halv tolv. De var tvugna att vänta på något flygplan och var det nu var.....

Nu sitter vi och kollar på sporten. Min lilla suprice blev inte av... =(

Aja, man får fler chanser!! =)

Ska kolla på något nu... Typ en film eller något.

Hejdååååå!! <33333

Av Cajsa - 15 augusti 2010 16:07

Idag var det dags för sesongens första fotbollsmatch! =) Det var väl inte våran bästa match. Backarna funkade inte så topp som dom gör när de är som bäst men det var bra jobb!! =) Resten av laget jobbade också otroligt bra.=) Helt nöjd men det var endå inte topp. 

Första halvlek gick väääldigt bra men i slutet av andra känndes det som alla i laget var vääälidgt trötta så vi "sackade" efter lite. Men vi vann iallafall med 6-2.

Vi var i Lagan och där hade dom också ett utomhusbad precis utanför omklädningsrummen så alla var på badhumör även om det rgnade, och var lite ruggigt. Så Pellan gick och frågade om vinnarna fick bada och det svarade att det vra öppet så alla fick bada. =) Vi blev cp-glada och ingen hade med sig badkläder så vi badade i matchkläderna. xD Fast jag tog av mig det och hade en t-shrt och trosor och fia hade topp och trosor!! Men det är ju som en bikini och det var typ bara vi där. =) 

Vi badade en stund och sedan blev vi tvugna att gå in och duch. Det finns inget annat lag som kan ha lika roligt som vi!! xD 

När jag kom hem så dampade internet.. 


Orkar inte skriva mer..=)

Love you!! <3333

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Tretorn ridstövliar. Hiss elr Diss?
 Självklart HISS!!! =D ÄLSKAR DOM!!
 Hiss.
 Mellan
 Diss.
 HATAR DOM!! DISS!!!!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards