Goliath

Direktlänk till inlägg 17 augusti 2010

Lektion.....

Av Cajsa - 17 augusti 2010 10:04

Ledsen att jag aldrig skrev något igår men jag glömde det!! xD Igår började fotbollsskolan och det gick väl ganska bra i början men sedan fick jag as ont under foten...=(

När jag kom hem så var det bara att byta om och åka till stallet. Det var första lektionen för oss så vi gjorde inte så mycket. Jag fick rida Sun Flow men det gick inte speciellt bra... Det känndes som min fot skulle gå av!! O_o

Jag har typ gjort något med vristen och när jag skulle hoppa av så landade ja snett med den foten men det känndes som den var helt normal när jag hoppade av...cp..... Det gjorde cp ont enn stund men sedan la det sig liiite. Hela min stövel var böjd på det stället jag hade ont. O_o

Åsa sa att det var antingen stövlarna eller någon växtgrej som var problemet..

Aja, nu gör det inte så förbaskat ont men ont gör det...

Våran internetsak håller på att gå ut så ni får nog vänta er att det inteblir lika mycket skrivet!!!

Nu ska jag till mormor och äta.


ByeBye!! <3333

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cajsa - 23 augusti 2010 16:48

Ledsen att jag inte skrivit på ett tag men jag har precis fått tbx internet och jag har haft fullt upp!! Fotbollskolan tog slut i torsdags och eftersom detta var sista året vi fick vara med så skulle vi spela mot ledarna och det var -95or och -94or...

Av Cajsa - 15 augusti 2010 20:26

Mamma och jag var nere hos KittyMojjan innan. Hon var vääälditg kelig och lång i mitt knä och knorrade. ='D Det är såå inte hon!! Hon brukar va en liten diva. Mamma var ute och kollade lite och sedan åkte vi hemigen. Kitty bli helt galen när mormor...

Av Cajsa - 15 augusti 2010 16:07

Idag var det dags för sesongens första fotbollsmatch! =) Det var väl inte våran bästa match. Backarna funkade inte så topp som dom gör när de är som bäst men det var bra jobb!! =) Resten av laget jobbade också otroligt bra.=) Helt nöjd men det var en...

Av Cajsa - 14 augusti 2010 20:16

Ledsen att jag inte skrev mer igår! Smyckers-inrednings partyt var helt ok! Gillade en hel del olika saker men valde tillslut ett halsband med ett hjärta. Ville också ha en te-kopp men det skulle blivit en del pengar.. Men man kan ju inte alltid få a...

Av Cajsa - 13 augusti 2010 18:04

Vi hade nyss en retur match i boulen. Det var tjejrna mot killarna. Vi förlorade med 7-13. =( Det var iallafall ingen  utklassning tycker vi men vad tycker ni ? Vi ska på något smyckes-party sedan. Vi åkte cabbe till Nyköpingsbron och handlade godi...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Tretorn ridstövliar. Hiss elr Diss?
 Självklart HISS!!! =D ÄLSKAR DOM!!
 Hiss.
 Mellan
 Diss.
 HATAR DOM!! DISS!!!!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards