Goliath

Direktlänk till inlägg 13 augusti 2010

Safari-tur

Av Cajsa - 13 augusti 2010 14:09

Vi kom nyss tillbaka från safari turen och det var gymt varmt!!O_o Vi såg  alla djuren som var där, alltså alla man kunde se. Om man hade velat och zebrorna hade varit tama hade man kunnat klappa en. Den gick så nära bilen och en av älgarna ställde sig mitt på vägen och glodde!!O_o

Det var en liten älgkalv som stog och ropade på sin mamma och det lät som en katt!!! En av "getterna" hoppade upp på taket till huset... Hahaha! xD

Nu ska vi spela boul.

ByeBye!! <333

 
 
Ingen bild

annie O_o bäZZanO_o

31 augusti 2010 16:49

kul när vi va på safari tur va det giraffbebisar
så sötaO_o xD

Cajsa

18 september 2010 17:35

Det var det när va där meeee =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cajsa - 23 augusti 2010 16:48

Ledsen att jag inte skrivit på ett tag men jag har precis fått tbx internet och jag har haft fullt upp!! Fotbollskolan tog slut i torsdags och eftersom detta var sista året vi fick vara med så skulle vi spela mot ledarna och det var -95or och -94or...

Av Cajsa - 17 augusti 2010 10:04

Ledsen att jag aldrig skrev något igår men jag glömde det!! xD Igår började fotbollsskolan och det gick väl ganska bra i början men sedan fick jag as ont under foten...=( När jag kom hem så var det bara att byta om och åka till stallet. Det var för...

Av Cajsa - 15 augusti 2010 20:26

Mamma och jag var nere hos KittyMojjan innan. Hon var vääälditg kelig och lång i mitt knä och knorrade. ='D Det är såå inte hon!! Hon brukar va en liten diva. Mamma var ute och kollade lite och sedan åkte vi hemigen. Kitty bli helt galen när mormor...

Av Cajsa - 15 augusti 2010 16:07

Idag var det dags för sesongens första fotbollsmatch! =) Det var väl inte våran bästa match. Backarna funkade inte så topp som dom gör när de är som bäst men det var bra jobb!! =) Resten av laget jobbade också otroligt bra.=) Helt nöjd men det var en...

Av Cajsa - 14 augusti 2010 20:16

Ledsen att jag inte skrev mer igår! Smyckers-inrednings partyt var helt ok! Gillade en hel del olika saker men valde tillslut ett halsband med ett hjärta. Ville också ha en te-kopp men det skulle blivit en del pengar.. Men man kan ju inte alltid få a...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Tretorn ridstövliar. Hiss elr Diss?
 Självklart HISS!!! =D ÄLSKAR DOM!!
 Hiss.
 Mellan
 Diss.
 HATAR DOM!! DISS!!!!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards